PENGUMUMAN

HARAP MAAF.. LAMAN INI SEDANG DIUBAISUAI..

Thursday, November 26, 2009

Salam AIDIL ADHA 1430 H

Assalamualaikum..
Sedia maklum esok hari, semua muslim akan menyambut Hari Raya Aidil Adha. Dengan kesempatan ini, saya ingin mengucapkan SALAM AIDIL ADHA atau Selamat Hari Raya Qorban kepada semua pengunjung laman ini. Semoga hari raya ini menjadi iktibar akan kisah Nabi Allah Ibrahim AS menyembelih anaknya, Nabi Ismail AS lalu Allah telah menukarkan anaknya dengan seekor kibas. Kepada yang berpuasa sunat wukuf pada hari ini, saya mengucapkan Selamat Berpuasa dan kepada sesiapa yang ingin beraya di kampung yang perjalanannya masih jauh saya doakan semoga selamat sampai dengan selamat. Dan tidak lupa kepada semua saudara kita yang pergi menunaikan haji, saya doakan mereka mendapat haji yang mabrur. Akhir kata, jika ada sebarang kesalahan, kesilapan, kekurangan atau kelemahan dari saya harap dimaafkan.
Wassalam..
SELAMAT MENYAMBUT AID ADHA 1430H
Minta maaf zahir & batin
Selamat Menjalani Ibadah Haji & Qorban

No comments: